Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

ΚΥΚΛΩΜΑ «ΣΚΕΥΩΡΙΩΝ» ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ, ΚΡΑΤΟΥΣ;

ΚΥΚΛΩΜΑ «ΣΚΕΥΩΡΙΩΝ» ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ, ΚΡΑΤΟΥΣ;
Το Κράτος που περιφρουρεί την κυριαρχία του χρήματος είναι το Κράτος όπου οι μαστροποί βρίσκονται φύσει και θέσει στην εξουσία!
Την Πέμπτη 5 Μαρτίου πρέπει να εμφανιστώ στο γραφείο του Ανακριτή, Παναγιώτη Καρακωνσταντή στην πρώην Σχολή Ευελπίδων, στο κτίριο 9, στον 1ο Όροφο στο γραφείο 106! Μετά από δύο αθωώσεις μου από τις σκευωρίες της Ασφάλειας για την καταγγελία μου εναντίον Σωματέμπορου διοικητή της αστυνομίας και την πολιτική και συνδικαλιστική μου δράση, κατηγορούμαι τώρα για 14…κακουργήματα (!!!) για «την πράξη της πορνογραφίας ανηλίκων»!!! Η "Καθολική πόρνη και καθολική μαστρωπός" – κατά τον Μαρξ - εξουσία με κατηγορεί για το αδίκημα που κατήγγειλα το «άξιο τέκνο» της αστυνομίας. Να σημειώσω ότι ο κ. Ανακριτής με καλεί σε «απολογία» μετά από 6 χρόνια από τη…διάπραξη των…κακουργημάτων!!! Δεν είναι μόνο τραγικό:Το Κράτος που περιφρουρεί την κυριαρχία του χρήματος είναι το Κράτος όπου οι μαστροποί βρίσκονται φύσει και θέσει στην εξουσία!
ΈΚΤΑΚΤΟ: Καινούργια αυτεπάγγελτη κακουργηματική δίωξη εναντίων μου!!!
ΒΗΧΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


http://www.politikokafeneio.com/neo/modules.php?name=News&file=article&sid=6346

Προηγούμενο άρθρο
http://www.politikokafeneio.com/neo/modules.php?name=News&file=article&sid=6340


ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΠΕΡΙ ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΙΑΣ - Σε δίκη ο Παναγιώτης Βήχος - ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΟΙ - ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ - Η UNESCO KAI Η ΕΛΛΗΝΟΚΑΝΑΔΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΒΗΧΟΥ!
Αμέσως μετά τη δεύτερη αθώωσή μου από τα δικαστήρια τους (στις 7 Ιανουαρίου 2008), αναγκάστηκα να καταφύγω στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια. Η αρρώστια μου που σε ένα μεγάλο ποσοστό οφείλεται και στη συνεχή ταλαιπωρία από το 1998 που κατήγγειλα ένα διοικητή της αστυνομίας σε νησί (ο οποίος όπως μαθαίνω έχει πάρει βαθμούς και ζει πλουσιοπάροχα σε άλλο νησί) δε με έχουν αφήσει σε χλωρό κλαρί!
Το διοικητή αυτόν που σε συνεργασία με δύο καταστηματάρχες νυκτερινών κέντρων και σωματέμπορων, πουλούσε και εξέδιδε κοριτσάκια 16 έως 18 χρονών από την Ουκρανία, ΤΟΝ ΑΘΩΩΣΑΝ! Στη δίκη αυτή κατέθεσε ακόμα και αστυνομικός του τμήματος που υπηρετούσε ο διοικητής και επιβεβαίωσε αυτά που έγραψα στη ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, καταγγέλλοντας εγγράφος τους σωματέμπορους.
(KYKΛΩΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) http://politikokafeneio.com/somatemporoi/somatemporoi.htm
Υπέρ μου κατέθεσαν δεκάδες μάρτυρες, οι περισσότεροι από το νησί και υπέρ του διοικητή, μόνο 2!!! Οι δύο άλλοι σωματέμποροι!!! Ο διοικητής αυτός ΑΘΩΩΘΗΚΕ και μου έκανε αγωγή ζητώντας 200 εκατομμύρια δραχμές! Τόσο θράσος.
Μετά από το δημοσίευμά μου έκανε εκπομπή ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος στην οποία εγώ δεν πήγα γιατί αυτού του είδους οι δημοσιογράφοι δε μου αρέσουν καθόλου, (απλά μίλησα σε ένα δημοσιογράφο του και πρόβαλαν την ομιλία μου στην εκπομπή του), διατάχτηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης έρευνα. Η μεν ΕΔΕ της αστυνομίας τον έβγαλε αθώο όμως μία ανακρίτρια και μία εισαγγελέας που έκαναν παράλληλες έρευνες τον παράπεμψαν ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΜΑ με την κατηγορία της σωματεμπορίας και άλλες κατηγορίες, μαζί με δύο ακόμα αστυνομικούς που εγώ δε γνώριζα. Κατά τη διάρκεια που οι δίκες εναντίον του αναβάλλονταν συνέχεια με δική του υπαιτιότητα (εγώ δεν έλειψα από καμία και γίνονταν στη Σύρο, όχι στην Αθήνα) ο διοικητής από υπαστυνόμος έγινε αστυνόμος!!! Πήρε προαγωγή ενώ ήταν υπόδικος για σωματεμπορία. Μου διαμήνυσε τότε, όπως και πολλοί άλλοι από τη ΣΑντορίνη ότι αυτό που έκανα (να τον καταγγείλω) ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΚΡΙΒΑ. Ένας Μητροπολίτης της περιοχής που τον είχε καταγγείλει και αυτός διώχτηκε από την περιοχή και δίκη δεν έγινε ποτέ!!! 350 υπογραφές κατοίκων ενός μόνο χωριού (το Βόθωνα) που στάλθηκαν σε αρμόδιους του κράτους, και αφορούσαν αυτή την υπόθεση σωματεμπορίας, δε λήφθηκαν από κανέναν υπόψιν!!! Σκεφθείτε τώρα τη πλάτες έχει ο εν λόγω κύριος και που έμπλεξα.

5 ημέρες πριν γίνει τελικά η δίκη του (το 2003) αφού αλλιώς θα παραγραφόταν, εισέβαλε στο σπίτι μου η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με επικεφαλής τον κ. Σφακιανάκη, μία δικηγόρο έναν αστυνομικό με το όπλο προτεταμένο (!!!) και έναν τεχνικό των κομπιούτερ της ΓΑΔΑ. Μου είπαν ότι υπάρχει μία καταγγελία από κάποια δικηγόρο στο Ηράκλειο της Κρήτης ότι σε κάποιο δικό μου πορνοsite (!!!) υπήρχε το τηλέφωνό της το οποίο σύμφωνα με τους "ράμπο της αστυνομίας" είχε το δικό μου αποτύπωμα!!!
Δείτε τώρα τι λέει η εταιρεία ΗAISTOS (Ανώνυμος Εταιρία Ερευνας Ανάπτυξης Νέων Τεχνολογιών Εφαρμογών Ιντερνετ, Αρ. Πρωτοκόλλου 32:

http://www.politikokafeneio.com/neo/modules.php?name=News&file=article&sid=6346

Μου διέλυσαν το κομπιούτερ, μου πήραν το σκληρό δίσκο και μου είπαν να υπογράψω πάνω στο σκληρό δίσκο!!! Είπα στην εισαγγελέα να τους υποχρεώσει να μου δώσουν ένα αντίγραφο του σκληρού δίσκου ώστε ούτε εγώ να πω ότι μου βάλανε κάτι μέσα για να με τυλίξουν, ούτε αυτοί να μου βάλουν ότι θέλουν. Ο κ. Σφακιανάκης μου είπε ότι είναι γιος Παπά και ότι αυτά δε τα κάνει η αστυνομία!!! Η δική μου απάντηση ήταν ότι δεν υπογράφω το σκληρό δίσκο γιατί ακριβώς είναι γιος παπά και γιατί ακριβώς αυτά κάνει η αστυνομία. Στήνει σκευωρίες. Δε μου έδωσαν αντίγραφο, ούτε μου επέστρεψαν το σκληρό δίσκο, 6 χρόνια τώρα!!!
Τότε η ασφάλεια διέρευσε στην Espresso που κυκλοφόρησε με τρεις σελίδες να αναφέρονταν σε μένα, (με φωτογραφίες μου), τα εξής: Το δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso της 23 Φεβρουάριου 2003 που πάνω του στηρίχτηκε η υπεράσπιση των κατηγορουμένων (του Διοικητή της αστυνομίας και των δύο πολιτών) για μαστροπεία, στη δίκη που έγινε στη Σύρο.
«ΚΥΚΛΩΜΑ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΑΡΤΙ ΟΡΓΙΩΝ
(Σύλληψη γνωστού μουσικού που φωνάζει «είμαι αθώος»)

«Κύκλωμα που είχε απλώσει τα πλοκάμια του στο Ιντερνετ οργάνωνε ομαδικά ερωτικά όργια και «βραδιές ακολασίας» μέσω του Διαδίκτυου! Μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων και συγκεκριμένων ιστοσελίδων του Ιντερνετ τα μέλη του κυκλώματος οργάνωναν βραδιές ακολασίας και «πάρτι ηδονής» στα οποία έπαιρναν μέρος οι μυημένοι, πολλοί από αυτούς μέλη της αθηναϊκής κοινωνίας και πρόσωπα υπεράνω πάσης υποψίας!
Το κύκλωμα αποκάλυψε νεαρή δικηγόρος από την Κρήτη, όταν το τηλέφωνο της βρέθηκε στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις του κυκλώματος και δεκάδες άγνωστοι άρχισαν να της τηλεφωνούν και να την προσκαλούν στις ομαδικές συνευρέσεις. Η δικηγόρος κατήγγειλε τα πάντα στην αστυνομία και με τα στοιχεία που έδωσε ξεκίνησε μεγάλη έρευνα που έφτασε στους οργανωτές των οργίων. Η αστυνομία εμπλέκει στην όλη υπόθεση το γνωστό μουσικό Παναγιώτη Βήχο, ο οποίος όμως υποστηρίζει ότι έχει στηθεί πλεκτάνη εις βάρος του, λόγω της δράσης του στο αριστερό κίνημα.
ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αγγελίες καυτές, ερεθιστικές ακόμα και από το περιεχόμενο τους, έμπαιναν σε ιστοσελίδες του Ιντερνετ και καλούσαν όσους χρήστες του Διαδίκτυου ενδιαφέρονταν να… δηλώσουν συμμετοχή σε οργιαστικά πάρτι και ολονύχτια γλέντια ακολασίας! Προφανώς η δουλειά προχωρούσε κανονικά και τα ραντεβού για ομαδικές συνευρέσεις κλείνονταν ανεμπόδιστα, ως τη στιγμή που στην υπόθεση μπήκε άθελα της μια νεαρή, αλλά αποφασιστική και δυναμική δικηγόρος. ….
ΠΟΛΥΜΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
Οι «ράμπο» του Ιντερνετ ασχολούνται εδώ και μήνες με την «ηλεκτρονική σπείρα» που χρησιμοποιώντας ειδικά site οργανώνει πάρτι οργίων, ενώ παράλληλα δημοσιεύει Αγγελίες αντρών και γυναικών που επιθυμούν «νύχτες ακολασίας». Πρόκειται, όπως λένε αξιόπιστες πληροφορίες, για μια ιδιαίτερα σοβαρή σπείρα που «δούλευε» μέσω τριών συγκεκριμένων site και είχε απλώσει τα πλοκάμια της σε ολόκληρη την Ελλάδα. Με αφορμή την καταγγελία της νεαρής δικηγόρου η έρευνα τους κινήθηκε σε συγκεκριμένη κατεύθυνση. Όπως γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις, την υπόθεση ανέλαβαν οι αξιωματικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η ιστορία αξιολογήθηκε ως «άκρως επικίνδυνη» και οι έρευνες ξεκίνησαν αμέσως με άκρα μυστικότητα. Σκοπός των «ραμπο» ήταν να βρουν από ποιον ηλεκτρονικό υπολογιστή τοποθετήθηκε η συγκεκριμένη αγγελία. Όμως ψάχνοντας σε βάθος ανακάλυψαν πως μέσω τριών συγκεκριμένων sites διοργανώνονται και πάρτι οργίων.
ΟΡΓΙΑ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ 2 ΕΥΡΩ!
Μάλιστα, σύμφωνα με αστυνομικές πήγες, εντοπίστηκε συγκεκριμένη αγγελία στην οποία αναφερόταν πως «στις 10 Δεκεμβρίου διοργανώνεται πάρτι οργίων με γενική είσοδο 2 Ευρώ». Για δυο ολόκληρους μήνες οι αξιωματικοί της Ασφάλειας προσπαθούσαν να βρουν το ηλεκτρονικό αποτύπωμα του δράστη. Έψαχναν δηλαδή μέσω ειδικών προγραμμάτων να εντοπίσουν τις «άστοχες» κινήσεις ανθρώπου που τοποθέτησε την αγγελία. Κι αυτό γιατί όποιος μπαίνει στο Ιντερνετ, αφήνει πίσω του ηλεκτρονικά αποτυπώματα. Όμως, όπως τονίζουν οι αστυνομικοί, ο άνθρωπος αυτός είχε πολύ μεγάλες γνώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών και ήταν ιδιαίτερα δύσκολος ο εντοπισμός του, καθώς κατάφερνε να εξαφανίζει όλα τα ίχνη του. Ωστόσο οι «on line” αστυνομικοί απέδειξαν ότι είναι ανώτεροι του, αφού εκμεταλλεύτηκαν ένα αποτύπωμα του και κατάφεραν να ξετυλίξουν το κουβάρι της απίστευτης ιστορίας. Μόλις κατάφεραν να βρουν το στίγμα του, με περαιτέρω ψηφιακή έρευνα εντοπίστηκε τελικά ο άνθρωπος που κατάρτισε τη συγκεκριμένη αγγελία και την έθεσε στη διάθεση των χρηστών του Ιντερνετ.
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ
Στη συνέχεια οι άντρες της Ασφάλειας εντόπισαν το συγκεκριμένο άνθρωπο και χθες στις 11 το πρωί έκαναν «έφοδο» στο σπίτι του. Κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ παρουσία εισαγγελέα ερεύνησε το διαμέρισμα του Παναγιώτη Βηχου. Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής, τα βιβλία και τα CDs του γνωστού μουσικού και υπεύθυνου του διαδικτυακου site «Αντιπληροφόρησης» (http://politikokafeneio.com ) έγιναν «φύλλο και φτερό» από τους αστυνομικούς προκειμένου να εντοπιστούν ενοχοποιητικά στοιχεία. Λίγη ώρα αργότερα προσήγαγαν τον κ. Βήχο στη ΓΑΔΑ. Αφού κατέθεσε για αρκετές ώρες και απάντησε σε συγκεκριμένες ερωτήσεις των αστυνομικών, στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος, χωρίς να διευκρινιστεί αν εις βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο φάκελος της υπόθεσης διαβιβάστηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα, ο οποίος αναμένεται να ασκήσει διώξεις εις βάρος συγκεκριμένων ανθρώπων. Μάλιστα μόλις το κουβάρι της περίεργης υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται και οι αξιωματικοί της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος εντόπισαν τους ύποπτους, τα τρία «πονηρά» sire έπεσαν και δεν ανοίγουν. Ωστόσο δεν έχει διευκρινιστεί εάν αυτό έγινε με πρωτοβουλία των ειδικών αστυνομικών ΄η των ανθρώπων που διαχειρίζονται τις συγκεκριμένες ηλεκτρονικές σελίδες».
http://politikokafeneio.com/somatemporoi/siros1610.htm
Το εξωφρενικό είναι ότι αυτά τα έξι χρόνια δε με έχει καλέσει κανένας Ανακριτής να καταθέσω! Αυτό γίνεται τώρα αφού αθωώθηκα δύο φορές για την ίδια υπόθεση. Αυτή τη φορά με κατηγορούν για σωρεία κακουργηματικές πράξεις. Άξιος ο μισθός τους.
Προ ημερών κάποιος δημοσιογράφος μου είχε πει ότι έχει πληροφορίες πως θα με καλέσουν σε ανάκριση και ο Ανακριτής θα διατάξει την...προφυλάκισή μου!!! Αφού δεν μπόρεσαν να με κλείσουν φυλακή με τα δικαστήρια πάνε τώρα δια της πλαγίας οδού! Να με κλείσουν μέσα για μήνες ή και χρόνια μέχρι να γίνει δίκη και να αθωωθώ ξανά! Γιατί θα αθωωθώ. Δεν έχω κάνει τίποτα από ότι με κατηγορούν και το ξέρουν.
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ακόμα είναι ότι το στόμα των πραγματικών κομμουνιστών, αυτών που δε συμβιβάστηκαν με την αστική εξουσία, δε θα το κλείσουν ποτέ. Οι μέθοδοι τους - αντάξιοι αυτών που τις πραγματοποιούν - δε θα περάσουν. Και αυτό δεν είναι ένα σύνθημα εντυπωσιασμού. Είναι βαθιά πεποίθηση.