Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Οι εχθροί του γένους των Ελλήνων

Οι εχθροί του γένους των Ελλήνων
FREE photo hosting by Fih.grΕντάξει προφανώς το μήνυμα του συνομιλητή μας marmicha αναπαράγει μια συνομωσιολογία που αναπαράγεται στους εθνικιστικούς κύκλους. Από την άλλη η Τουρκία τη στιγμή που μιλάμε προχώρησε στην προμήθεια γεφυρών-πορθμείων, ενός κατεξοχήν επιθετικού όπλου και μάλιστα σε τέτοιες ποσότητες και με τέτοιες δυνατότητες που τους επιτρέπει εντός λεπτών να προχωρήσουν σε ζεύξη του ποταμού Έβρου και να ξεχυθούν στο εσωτερικό της ελληνικής επικράτειας. Αυτό δεν είναι συνομωσιολογία, είναι πραγματικότητα. Όπως πραγματικότητα είναι πως ο Ερντογάν ζητά μουσουλμανικά τεμένη στην Αθήνα (όχι για τη μειονότητα που έχει σε κάθε χωριό της). Αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να φτιαχτεί τζαμί αλλά το ζητάει ο Ερντογάν, ρίχνοντας ....νερό στο μύλο των συνομωσιολόγων. ..Λύση δεν έχω να δώσω. Ξέρω όμως με ποιους είμαι απέναντι. Είμαι απέναντι στον χρυσαυγίτη, απέναντι στον δουλέμπορο, απέναντι στην κυβέρνηση που εφαρμόζει του Δουβλίνο 2, απέναντι στον μετανάστη που εγκληματεί, απέναντι στον μετανάστη που στον όνομα του Αλλαχ με βλέπει σαν εχθρό. Είμαι δίπλα στον μετανάστη που προσπαθεί τίμια να ζήσει, δίπλα στον μετανάστη που θέλει να ενσωματωθεί και λόγω του επαγγελματός μου, του μαθαίνω Ελληνικά, δίπλα στον ταξικό μου σύμμαχο.
Δημήτρης Πετράς


Έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες στα υπόγεια του κέντρου, από 20 σε κάθε "διαμέρισμα". Πορνεία, εμπόριο ναρκωτικών, κλοπές στα ύψη για να επιβιώσουν. Δεν γνωρίζω άνθρωπο στο κέντρο που να μην του έχει επιτεθεί εξαθλιωμένος μετανάστης. Γυναίκες τρέμουν να γυρίσουν στα σπίτια τους. Φίλη μου από τη Μολδαβία (όχι δεν κυλάει ιχώρ στις φλέβες της για να μαι και στο πνεύμα του Α.Παρασκευόπουλου) μένει στον Α. Παντελεήμονα (που ως γνωστών οι Έλληνες κάτοικοι είναι στην πλειοψηφία τους "φασίστες") και πάντοτε ψάχνει τρόπο να την γυρίζει κάποιος με αμάξι σπίτι καθώς της έχουν επιτεθεί 10δες φορές... και δεν το κάνουν χρυσαυγίτες. Μια πλευρά του ζητήματος είναι λοιπόν οι Έλληνες που ζουνε στα γκέτο και αν είναι όλοι "φασίστες", όπως συνιστώσες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του αναρχικού χώρου τους αποκαλούν. Μια άλλη πλευρά είναι οι επιθέσεις των σκουληκιών χρυσαυγιτών σε ανθρώπους με βάση το χρώμα τους, ανεξάρτητα αν πράττουν ή όχι κάποιο αδίκημα. Η αστυνομία αφήνει επίτηδες τη Χ.Α. να φαίνεται στα μάτια των αδύναμων Ελλήνων των γκέτο σαν σωτήρες, ενώ φυσικά οι ναζιστές ουκ ολίγες φορές έχει αποδειχθεί πως έχουν μέλη που πουλάνε προστασία, κλέβουν, βιάζουν κτλ.

Μια τρίτη πλευρά είναι οι ίδιοι οι μετανάστες που προφανώς δεν ήρθαν εδώ για να κλέβουν και να σκοτώνουν αλλά ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΗΚΑΝ από την "καλή" Ε.Ε. , η οποία μετέτρεψε τη χώρα σε μια πελώρια φυλακή, ένα μεγάλο στρατόπεδο. Η FRONTEX προστατεύει τα σύνορα ...στο Ιόνιο, τους μετανάστες ο Δένδιας τους φέρνει από την Πάτρα (για να μην πάνε Ιταλία) στην Κόρινθο.... Τέταρτη πλευρά οι αλλαχ μπαράκιδες μετανάστες που φανατίζουν τους συμπατριώτες τους και δρουν τελείως ανεξέλεγκτα. Για ένα δήθεν (σκισμένο κοράνι μπορεί να διαλύσουν τα πάντα. Κατεβαίνουν σε πορείες χωρίς τις γυναίκες τους με κεντρικό σύνθημα "αλλαχ αχμπαρ" και "Pakistan zindabad". Στο ζήτημα υπάρχουν και άλλες πλευρές (έχουμε να κάνουμε με πολύγωνο) όπως η στάση του κράτους, της Ε.Ε, της Αριστεράς, των εργοδοτών που ψάχνουν για πάμφθηνη μαύρη εργασία, των κυκλωμάτων δουλεμπορίου που τους φέρνει από το Πακιστάν και την Αφρική στη χώρα... Αλήθεια πόσο κάνει one way ticket ΠΑΚΙΣΤΑΝ-ΕΛΛΑΔΑ; Σίγουρα πιο φθηνά από το περπάτημα μέχρι τον Έβρο και τα 10.000 ευρώ και βάλε που χρεώνει κάθε δουλέμπορος αν σταθεί τυχερός και ζήσει στη διαδρομή ο μετανάστης. Τροφή για σκέψη.... Κάθε μετανάστης έχει πίσω του ένα κύκλωμα. Δεν το βλέπουμε, εθελοτυφλούμε, δεν μας νοιάζει, δεν το αγγίζουμε...

Λύση δεν έχω να δώσω. Ξέρω όμως με ποιους είμαι απέναντι. Είμαι απέναντι στον χρυσαυγίτη, απέναντι στον δουλέμπορο, απέναντι στην κυβέρνηση που εφαρμόζει του Δουβλίνο 2, απέναντι στον μετανάστη που εγκληματεί, απέναντι στον μετανάστη που στον όνομα του Αλλαχ με βλέπει σαν εχθρό. Είμαι δίπλα στον μετανάστη που προσπαθεί τίμια να ζήσει, δίπλα στον μετανάστη που θέλει να ενσωματωθεί και λόγω του επαγγελματός μου, του μαθαίνω Ελληνικά, δίπλα στον ταξικό μου σύμμαχο.