Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ για την πλαστή "Ραδιοτηλεόραση"

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ για την πλαστή "Ραδιοτηλεόραση"
FREE photo hosting by Fih.grΚυκλοφορεί πλαστή «Ραδιοτηλεόραση»
Κάποιοι βρήκαν ήδη την ευκαιρία να λεηλατήσουν την περιουσία της ΕΡΤ εκδίδοντας περιοδικό που λέγεται Ραδιοτηλεόραση, κλέβοντας τον τίτλο του «αποτυχημένου» περιοδικού της ΕΡΤ που πουλούσε 11 με 13.000 φύλλα. Με κουτοπόνηρο τρόπο, έχει προστεθεί επάνω από τον τίτλο Ραδιοτηλεόραση, η φράση «Ο κόσμος στην...». Η κυβέρνηση εκτός από πραξικοπηματικές πρακτικές επιδεικνύει και παντελή αδυναμία (;) να προστατεύσει τη δημόσια περιουσία, όπως είναι ο τίτλος της Ραδιοτηλεόρασης. Νεότερα, από το ertopen.com: Το περιοδικό, έχει εκδοθεί από την εταιρεία Χρωμάξ ΕΠΕ και φιλοξενεί ανυπόγραφα άρθρα. H Τατιάνα Στεφανίδου, που εμφανίζεται στο εξώφυλλο, δηλώνει ότι δεν έχει δώσει συνέντευξη. Στη φωτογραφία δείτε το σημερινό τεύχος της «Ραδιοτηλεόρασης».
ertopen.gr

Κι ενώ οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ την κρατάμε ακόμα ανοιχτή, με νύχια με δόντια, σε πείσμα όσων προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο αγώνας μας είναι μάταιος, οι γύπες και ύαινες, εκμεταλλεύονται την αδράνεια και την ανικανότητα του Υπουργείου Οικονομικών και τελικά της ίδιας της Κυβέρνησης να υπερασπιστεί τη δημόσια περιουσία και έχουν ξεκινήσει τον χυδαίο διαμοιρασμό των ιματίων της.
Ιδιωτική εταιρεία κυκλοφορεί από σήμερα Πέμπτη 20/6 στην ελληνική αγορά περιοδικό με την ονομασία «Ο Κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση». Πρόκειται για ένα κακέκτυπο τεύχος, για μια αισχρή, πρόχειρη και κακή αντιγραφή του lay out και των στηλών της αυθεντικής Ραδιοτηλεόρασης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το όνομα έχει κατατεθεί ως εμπορικό σήμα στο αρμόδιο Υπουργείο από το 2011, τότε δηλ, επί εποχής Μόσιαλου, όταν ως υπουργός ανακοίνωνε ότι η Ραδιοτηλεόραση κλείνει. Δεν έκλεισε βέβαια τότε αλλά κάποιοι είχαν σπεύσει και πάλι να υφαρπάξουν ένα μικρό κομματάκι της Ραδιοτηλεόρασης, του περιοδικού που και τότε όπως και τώρα είχε "ανύπαρκτους" αναγνώστες. Αυτοί οι κάποιοι καιροφυλακτούσαν από τότε σαν ύαινες για να αρπάξουν ότι μπορούσαν. Η κατάλληλη ευκαιρία τους δόθηκε από την ίδια την ελληνική Κυβέρνηση. Την Τρίτη 11 Ιουνίου 2013 τυπώσαμε το τεύχος 2261, σήμερα Πέμπτη 20 Ιουνίου βγήκε στα περίπτερα το χυδαίο πλαστογράφημα, με μόνο σκοπό να αρπάξει τα χρήματα του αναγνωστικού κοινού της Ραδιοτηλεόρασης - καθώς δεχθήκαμε εκατοντάδες τηεφωνήματα από το πρωί με συγχαρητηρία επειδή καταφέραμε παρά το κλείσιμο να κυκλοφορήσουμε ενώ ξεγελάστηκαν τόσο οι διανομείς του Τύπου όσο και οι λιανοπωλητές, καθώς και οι περιπτεράσες πίστευαν ότι πωλούν τη Ραδιοτηλεόραση.
Η βιασύνη με την οποία κάποιοι έσπευσαν, παραπλανώντας το πιστό κοινό του περιοδικού μας αλλά και όλους του Έλληνες που στέκονται αρωγοί και αλληλέγγυοι στον αγώνα μας για μια ΕΡΤ ανοιχτή στην κοινωνία, να ιδιοποιηθούν ένα ιστορικό περιοδικό, άρρηκτα συνδεδεμένο τόσο με τις πιο λαμπρές σελίδες της ελληνικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης όσο και με όλες τις εκφάνσεις του ελληνικού πολιτισμού, που αποτελεί ιδιοκτησία του ελληνικού λαού, το οποίο αριθμεί 2261 τεύχη και η έκδοση του είχε σταματήσει μόνο κατά τη διάρκεια της γερμανική Κατοχής, στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, είναι μια απάντηση αποστομωτική σε εκείνους που μας απαξίωσαν πριν από μία μόλις εβδομάδα και έσπευσαν να μας βάλουν ταφόπλακα, όντας ακόμα ζωντανοί.
Η ουσία ωστόσο είναι μία και δεν έχει καμία σχέση με τη συγκινητική φόρτιση που κατέλαβε όλους εμάς εδώ όταν το μάθαμε. Η «Ραδιοτηλεόραση» ανήκε και ανήκει στο ελληνικό δημόσιο, στον ελληνικό λαό, είναι δική σας και δική μας. Όπως λοιπόν σήμερα συνέβη αυτό το ανοσιούργημα, γιατί αύριο κάποιος να μην εκπέμψει τηλεοπτικό πρόγραμμα από ένα κανάλι που θα ονομάζεται «ΕΡΤ» ή ραδιοφωνικό από έναν σταθμό που θα τον έχει βαφτίσει «Τρίτο Πρόγραμμα»; Ποιος θα τον εμποδίσει; Υπάρχει τελικά κάποιος που προστατεύει τα υπάρχοντα μας, τα κεκτημένα μας και τη δημόσια περιουσία μας;
Πηγή: ertopen.gr